شرایط تحصیل در مدرسه بین المللی گرجستان
نوشته شده توسط : محمد میرزایی

یکی از کشورهایی مقصد بسیاری از افراد برای دریافت اقامت کشورهای خارجی می باشد کشور گرجستان می باشد. شما باید در نظر داشته باشید که برای زندگی در خارج از کشور ممکن است با چالشش ها و سختی هایی رو به رو گردید.

البته اگر دریافت اقامت همچون دریافت اقامت گرجستان را به صورت قانونی به انجام رسانید با کمترین سختی و چالش رو به خواهید شد. شما با دریافت اقامت گرجستان از مزایایی همچون تحصیل در مدارس و استفاده از امکانات مدارس برخوردار خواهید بود.

علاوه بر تحصیل در مدارس شما می توانید از امکانات شهری و مزایای کاری بهره مند گردید که این موارد می تواند زندگی در گرجستان را برای شما و خانوادتان راحت تر نماید. راه هایی که می توان با آن اقدام به دریافت اقامت گرجستان نمود عبارتند از:

ثبت شرکت در گرجستان و دریافت اقامت گرجستان

خرید خانه در گرجستان و دریافت اقامت گرجستان

ثبت نام در مدرسه و دریافت اقامت گرجستان

 

موردی که در اینجا به آن می پردازیم درباره ثبت نام در مدرسه های مختلف در کشور گرجستان می باشد. البته شما باید برای ثبت شرکت در گرجستان مواردی همچون استخدام کارمند / پرداخت بیمه ها / پرداخت مالیات شرکت که از ملزومات آن می باشد را مد نظر داشته باشید. برای خرید ملک در گرجستان نیز رعایت مینیمم مبلغ خرید برای دریافت اقامت گرجستان بسیار مهم می باشد.

اما مهم ترین دغدغه ای که اکثر خانواده ها برای دریافت اقامت کشورهای خارجی دارند مربوط به تحصیل فرزندان می باشد. شما برای تحصیل در گرجستان و ثبت نام فرزندان خود در مدارس گرجستان می توانید گزینه های زیر را انتخاب نمایید:

ثبت نام در مدرسه گرجی گرجستان

ثبت نام در مدرسه ایرانی گرجستان

ثبت نام در مدرسه بین المللی گرجستان

ثبت نام در مدرسه خصوصی گرجستان

شما هزینه ای که برای مدرسه گرجی یا مدرسه ایرانی می پردازید از کمترین میزان در بین مدارس گرجستان برخوردار می باشد. مدارس خصوصی گرجستان دوزبانه می باشد و زبان گرجی انگلیسی تدریس انجام می گیرد و هرچه شرایط مدارس بهتر باشد هزینه ها افزایش خواهد داشت. شما برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.





:: برچسب‌ها: مدارس انگلیسی زبان , مدارس بین المللی , مدارس گرجستان , مدرسه بین المللی گرجستان ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: